LEGO i NIKE ogłaszają wieloletnią współpracę, by promować kreatywną zabawę i sport

LEGO i NIKE, dwie ikoniczne marki, połączyły siły w wieloletniej globalnej współpracy, której celem jest podkreślenie roli kreatywnej zabawy i sportu w życiu dzieci. Ta inicjatywa ma na celu zainspirowanie dzieci do rozwijania swojego potencjału poprzez łączenie wyobraźni z aktywnością fizyczną.
Udostępnij:  
LEGO i NIKE ogłaszają współpracę
LEGO i NIKE ogłaszają współpracę
Partnerstwo, które rozpocznie się w przyszłym roku, zaowocuje szeregiem wspólnych produktów, treści i doświadczeń, łączących kreatywność klocków LEGO z energią i duchem motta „Just Do It” marki NIKE. Wspólne działania obu marek mają na celu zachęcenie dzieci na całym świecie do aktywnego uczestnictwa w zabawie i sporcie.

Wyniki niedawnego badania LEGO pokazują, że aż 59% rodziców obawia się, że ich dzieci nie mają wystarczająco dużo czasu na zabawę lub dostęp do odpowiednich zajęć. Ponadto, zgodnie z danymi Światowej Organizacji Zdrowia, tylko jedno na pięcioro dzieci otrzymuje odpowiednią dawkę aktywności fizycznej. W odpowiedzi na te wyzwania, LEGO i NIKE zobowiązują się wspólnie promować aktywność fizyczną oraz kreatywną zabawę jako kluczowe elementy zdrowego rozwoju dzieci.

W LEGO wierzymy w moc zabawy, która inspiruje i rozwija przyszłych budowniczych świata. Połączenie kreatywności, jaką daje zabawa klockami LEGO, z energią i pasją sportu może otworzyć nowe możliwości dla dzieci. Współpraca z NIKE to dla nas ekscytująca okazja, by pokazać, jak zabawa i sport mogą się wzajemnie uzupełniać– powiedziała Alero Akuya, wiceprezes ds. rozwoju marki LEGO.

Cal Dowers, wiceprezes NIKE ds. globalnych działań dla dzieci, dodał:W NIKE wierzymy, że sport ma moc zmieniania świata na lepsze, a zmiany te zaczynają się od dzieci. Pragniemy stworzyć bardziej dostępne i inkluzywne przyszłe możliwości sportowe, które zainspirują dzieci do większej aktywności. Razem z LEGO zapraszamy dzieci do nowej wizji sportu i kreatywnej zabawy.

LEGO i NIKE od lat wspierają prawa dzieci do zabawy i z powodzeniem lobbowały za przyjęciem przez Organizację Narodów Zjednoczonych rezolucji ustanawiającej 11 czerwca Międzynarodowym Dniem Zabawy. Dzień ten stanowić będzie ważny punkt w nowym partnerstwie obu marek, inspirując dzieci na całym świecie do udziału w zabawach kreatywnych i sportowych.

Z okazji ogłoszenia współpracy stworzono specjalną animację cyfrową, która ma na celu wzbudzenie ciekawości i entuzjazmu u dzieci, rodzin i dorosłych. Animacja łączy elementy charakterystyczne dla obu marek, takie jak pomarańczowe pudełko NIKE, technologię Nike Air, a także klocki LEGO i postać Minifigurki z uśmiechem w kształcie logo Swoosh.

Więcej informacji o współpracy można znaleźć na stronach: lego.pl oraz www.nike.com/lego.


Udostępnij na FacebookuKopiuj link
Czytaj dalej